Una xerrada? Una ponència? Innovem: una tertúlia entorn a la novel·la “Perfectament imperfecta” de la Carla Gracia.
Aquest format ens ha permès compartir moltes experiències amb l’autora i entre nosaltres. I és que ser mare d’una filla o fill amb necessitats especials és… també molt especial.
Vam parlar de feminisme (per què solem ser les dones les que assumim la càrrega i les cures?), de culpa, de familiars o amics que es perden pel camí, de l’escola no inclusiva, de la mirada dels altres sobre la discapacitat… però també vam parlar d’apoderament, d’amor, de com d’emocionant és cada petit pas i de la riquesa que ens dona la diversitat.
Vam valorar el to directe i sense embuts, l’humor, la denúncia, els sentiments. Es una novel·la que entra ràpid i bé i que et va atrapant encara més a mida que coneixes els personatges i les històries que s’hi creuen.
Us convidem a llegir-la i ens quedem amb un pàrraf de la “Llista de coses que aprenc de tu”:
- Em treus força per viure
- Em dones força per viure
Agraïments:
Carla Gracia, per una novel·la magnífica i les ganes de compartir-la
Laie Llibreria, per la cessió de l’espai
Oriol Tarridas, per les fotos
